Ik huur

Hoofd content

U kunt uw reparatieverzoek eenvoudig online aan ons doorgeven. Uw melding wordt dan snel in behandeling genomen. Uiterlijk de volgende werkdag voor 17.00 uur nemen wij contact met u op.

Spoedgevallen kunt u het beste telefonisch melden via (030) 608 31 31. Dit nummer is ook bereikbaar buiten kantoortijden.

Reparaties melden bij de reparateur

Voor sommige reparaties kunt u zelf de reparateur bellen. Hieronder staan de telefoonnummers.

Glasschade – Glaslijn: 0800 020 50 50

Rioolverstopping – R.R.S Riool Beheer: (030) 248 26 00

Verwarming/ warm water – (Torenflats en Brinkwal) Eneco Installatie bedrijven: (030) 635 88 00, Firma Feenstra: 088 845 50 00

Centrale verwarming – Firma Feenstra: 088 845 50 00

Liftstoring – (Grindoever) Thyssenkrupp: 0800 247 36 50, (Hoornseschans en Einsteinbaan) Mo2: 0800 86 00 860, (Schermerhornpark, Ten Baanstraat en Torenflats) Otis: 0800 02 24 752

Onderhouds-ABC

Jutphaas Wonen en de huurder moeten er samen voor zorgen dat uw woning goed onderhouden is. Wie wat moet doen is vastgelegd in ons onderhouds-ABC. Hierin staat waar Jutphaas Wonen verantwoordelijk voor is en wat de huurder moet doen.

Klein - en dagelijks onderhoud

U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor klein – en dagelijks onderhoud. Voor klusinspiratie en handige tips kunt u onze korte klusfilmpjes raadplegen.

Wilt u het kluswerk toch liever aan Jutphaas Wonen overlaten? Sluit dan een Jutphaas Plus Serviceabonnement af.

Grootschalig onderhoud

Jutphaas Wonen is verantwoordelijk voor het grootschalig onderhoud. Elk jaar maken we een overzicht van het grootschalig onderhoud dat we gaan uitvoeren. Denk hierbij aan buitenschilderwerk en het vervangen van daken of kozijnen. Uiteraard informeren wij u ruim van tevoren voordat de werkzaamheden starten.