Vacature

Vacature

Hoofd content

De Nieuwegeinse woningcorporatie Jutphaas Wonen is een lokaal betrokken en slagvaardige woningcorporatie met circa 1.850 woningen. Wij staan dichtbij onze klant en dat betekent dat persoonlijke aandacht van medewerkers heel belangrijk is. Door goed te luisteren naar wat bewoners en woningzoekenden willen, kunnen we samen met onze maatschappelijke partners de beste oplossingen bieden. Met een professionele, kleine en goed werkende organisatie verlenen wij woondiensten in een gezonde financiële setting.

Om de toekomst ambitieus tegemoet te kunnen treden en om inhoud te kunnen geven aan onze visie en doelen zoeken we een

Medewerker Bedrijfsbeheer

24 – 28 uur per week

Introductie

Jutphaas Wonen is een kleine organisatie met 17 medewerkers. Bijna alle medewerkers werken part -time. De afdeling Bedrijfsbeheer is verantwoordelijk voor Financiën, Facilitaire zaken, ICT en HR. Het team Bedrijfsbeheer bestaat uit 4 medewerkers. De sfeer is open en informeel. Onze afdeling heeft door het jaar heen diverse harde deadlines, waardoor soms sprake is van piekbelasting.

In verband met Corona werken we momenteel deels vanuit thuis. Tijdens jouw inwerktijd zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn en verwachten we je op kantoor. Graag onderzoeken we samen met jou welke taken je in de toekomst eventueel vanuit thuis uit kunt voeren.

Wat doe je

Je werkt intensief samen met een collega medewerker bedrijfsbeheer. Jullie verdelen het werk onderling, maar kunnen elkaar in geval van cursus, ziekte of vakantie volledig vervangen.

We werken volgens het ‘vier ogen principe’, jullie controleren elkaars  werk en zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het behalen van jullie deadlines.

  • Je boekt dagelijks de bankafschriften en zorgt voor een juiste verwerking hiervan in het primaire systeem.
  • Je voert de huuradministratie; je verwerkt o.a. machtigingen en doet de prolongatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie; je specificeert binnenkomende facturen en stelt wekelijks de betaalstaat op.
  • Je doet de BTW aangifte en betalingen.
  • Je voert mutaties in het personeelssysteem in en verzorgt de salarisbetalingen voor alle medewerkers.
  • Je verzorgt de opgaven richting het PAWW, het pensioenfonds en verzekeraars en bent verantwoordelijk voor tijdige afdracht van sociale premies en belastingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de tussenrekeningen.
  • Je zorgt voor een juiste periodieke afrekening van beheercomplexen.
  • Je verzorgt diverse betalingen, bijvoorbeeld huurvoorstanden en eindafrekeningen.
  • Je houdt objectgegevens (Zoals WOZ-waardes en huurprijzen) in het primaire systeem Tobias AX actueel.
  • Je voert de administratie van de servicekosten en stelt jaarlijks de afrekening servicekosten op.
  • Je zorgt voor voldoende voorraad kantoorartikelen en zorgt dat bedrijfsmiddelen schoongemaakt, gerepareerd of vervangen worden.

Wat kun je:

  • Financiële MBO+ opleiding, werk- en denkniveau.
  • Ervaring bij een woningcorporatie is geen must maar wel een pré.
  • We werken met Office 365 en Tobias AX. Je bent vaardig in Excel. Ervaring met Tobias AX is een pré.
  • Bij voorkeur afkomstig uit de regio.
  • Samenwerken, meedenken in oplossingen, verantwoordelijkheid nemen.
  • Accuraat, je blijft alert op fouten, merkt fouten op in het werk van anderen en neemt dan actie.
  • Je bent zelfstandig, hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je brengt structuur aan in je werk, creëert inzicht in de voorgang voor jezelf en anderen, je trekt aan de bel als deadlines in gevaar komen.
  • Je bent in staat om jouw taken in een breder kader te plaatsen en kunt meedenken over verbetering van bedrijfsprocessen en procedures.
  • Je straalt uit dat je je werk leuk vindt.
  • Je vindt het leuk om je te ontwikkelen, als je de kans krijgt iets nieuws te leren dan laat je deze kans niet liggen.
  • In verband met de bezetting op de afdeling ben je op woensdag en eventueel op vrijdag beschikbaar.

Wat bieden wij:

Een zelfstandige en afwisselende duo-baan in een prettige, ontwikkelingsgerichte werkomgeving samen met een enthousiast team. Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten (schaal F, maximaal € 3.195,- bruto per maand/fulltime). Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.

Nadere informatie

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met mevrouw H. Schmidt. Manager bedrijfsvoering van Jutphaas Wonen, via het telefoonnummer 030-608 3131.

Solliciteren

Je kunt je sollicitatie en CV  voor 27 juli 2020 richten aan bve@jutphaas.nl, onder vermelding van “persoonlijk en vertrouwelijk”.

De eerste ronde sollicitatiegesprekken zal plaatsvinden op maandag 3 augustus. De tweede ronde gesprekken vindt plaats op dinsdagochtend 11 augustus.

Als je bij ons komt werken, zullen we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor jou aanvragen. Je kunt alleen bij Jutphaas Wonen werken als jou een VOG verstrekt wordt.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.