Doe mee aan het klantpanel van WoningNet!

Doe mee aan het klantpanel van WoningNet!

Via WoningNet zoekt u een nieuwe woning. Die moet dus goed zijn. Maar wat vindt u van deze website? Is die goed of kan het beter? Wilt u uw mening laten weten? Meld u dan aan voor het nieuwe klantpanel van WoningNet!

Een klantpanel, wat houdt dat in?

Meldt u zich aan, dan ontvangt u ongeveer zes keer per jaar een e-mail met een korte vragenlijst over hoe de website van WoningNet werkt en wat u hiervan vindt. Ook kan het zijn dat WoningNet ideeën voor verbetering aan u voorlegt. Het invullen van zo’n vragenlijst duurt niet langer dan een paar minuten. Deelname is geheel vrijblijvend en anoniem. Wilt u niet meer deelnemen, dan kunt u zich altijd afmelden. Met de antwoorden die WoningNet van u ontvangt, wil WoningNet de dienstverlening verbeteren. U wordt altijd geïnformeerd over de uitkomst van de vragenlijst en wat hiermee wordt gedaan.

Hoe meld ik me aan?

Bent u actief op zoek naar een sociale huurwoning? Dan hebt u per e-mail eenmalig de korte vragenlijst ontvangen over hoe u de website van WoningNet ervaart. Het beantwoorden van de vragen kost u maximaal 5 minuten. In die e-mail vindt u een link waarmee u zich kunt aanmelden voor het klantpanel. U kunt zich ook direct aanmelden via deze link. Onder de mensen die zich aanmelden, worden 3 bonnen ter waarde van €50,- van Bol.com verloot.

Ook als u niet wilt deelnemen aan het klantpanel, dan waardeert WoningNet het enorm als u de eenmalige vragenlijst wilt invullen.