Met aandachtsgebieden interne controle, VVE beheer, rapportage en beleidsontwikkeling
Onze organisatie
Jutphaas Wonen is een kleine, lokaal betrokken en slagvaardige woningcorporatie met circa 1.850 woningen. De komende jaren wil Jutphaas ongeveer 400 nieuwe woningen laten bouwen.
We staan dicht bij onze huurders en vinden persoonlijke aandacht voor de huurder essentieel.
Bij Jutphaas werken momenteel 19 mensen. Jutphaas heeft onlangs een nieuw ondernemingsplan opgesteld. Om de doelstellingen uit dit ondernemingsplan te kunnen behalen, gaan wij ons personeelsbestand de komende jaren uitbreiden.
Als adviseur bedrijfsvoering ga jij deel uitmaken van de afdeling Bedrijfsbeheer. Dit gezellige team bestaat uit 4 personen. De adviseur bedrijfsvoering is een nieuwe functie en uitbreiding van ons team. Hoewel iedereen zijn eigen taken heeft, werken wij intensief samen.
Wat ga je doen?
We zijn een kleine, hechte organisatie. Je werkt nauw samen met collega’s van alle afdelingen en krijgt een breed takenpakket. Onze communicatielijnen zijn kort, je hebt bij ons directe impact op ons beleid en onze bedrijfsvoering. We houden van aanpakken en verwachten van jou dat je een flexibele instelling hebt ten aanzien van jouw takenpakket. Met onderstaande opsomming van taken willen we jou een indruk geven van wat je bij gaat doen:
Verantwoordelijkheden en taken
Opleiding, kennis en ervaring
Wat bieden wij jou als nieuwe, ambitieuze collega?
Meer weten?
Heb je interesse in deze vacature of wil je de mogelijkheden voor jou persoonlijk bespreken?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Heidi Schmidt via hsc@jutphaas.nl.
Solliciteren? Stuur je motivatie met curriculum vitae naar bve@jutphaas.nl ter attentie van Heidi Schmidt.
We laten je weten hoe de procedure verder gaat.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.